Jak nakupovat
Proč nakupovat u nás?
Nabízíme kvalitu. Zboží dopravíme rychle a v určený čas!
- Zaslání po celé ČR společností GLS. Poštovné a balné je účtováno ve výši 69,- Kč při objednávce do 500,- Kč. Nad 501,- Kč je poštovné ZDARMA. Zásilky jsou doručeny do druhého - páteho dne od objednání (záleží na vytíženosti dopravce, většinou máme zkušenosti, že do druhého dne jsou schopni doručit).
- Zasíláme do SR. Poštovné a balné je účtováno ve výši 250,-. Balík je posílán společností GLS.
Jak nakupovat?
Přihlášení / Registrace
Při vstupu do našeho e - shopu, není nutné se registrovat. Pokud máte o registraci zájem, nahoře na liště je možnost buď registrace nebo přihlášení se do systému vyplněním uživatelského jména (emailu) a hesla.
Vyberte si zboží
Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu (v horní liště vyberte požadované kategorie), nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například typ zboží, které hledáte.
Vložte zboží do košíku
Pokud jste již rozhodnuti pro zboží, zvolte v detailním náhledu na zboží tlačítko: DO KOŠÍKU. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím ikonky KOŠÍKU v pravém horním rohu obrazovky. Na této obrazovce (v košíku) můžete rovněž zboží z košíku smazat nebo zadávat další požadavky k nákupu: měnit množství, vložit slevový kód. Pokud ještě chcete pokračovat v nákupu, jednoduše pokračujte výběrem zboží z katalogu na levé straně. Pokud máte vybráno, můžete přejít k dalšímu kroku tlačítkem: Pokračovat.
Doprava, platba a informace o zákazníkovi
Z košíku pokračujte volbou tlačítka: POKRAČOVAT. Nyní prosíme o vyplnění a následné překontrolování údajů o nákupu a vašich údajů nutných pro realizaci dodávky:
- Vaše jméno
- adresu
- Váš telefon
- (popř. sídlo firmy, IČO a DIČ, pokud nakupujete na firmu).
Dále si prosím zvolte způsob platby. Stisknete-li tlačítko: Odeslat objednávku, Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení.
Metody platby
V současné době nabízíme tyto možnosti platby:
- platbu dobírkou při převzetí zboží
- bankovním převodem
- online platební kartou
- hotově či kartou při osobním převzetí v kamenném obchodě
Potvrzení objednávky
Po odeslání objednávky Vás budeme nejpozději druhý pracovní den kontaktovat a objednávku potvrdíme. Je-li zboží skladem, odesíláme zboží následující pracovní den od objednání. Poté záleží na vytíženosti dopravce, obvykle ale zboží dorazí do 2 až 3 pracovních dnů od objednání až k Vám domů. Pokud by Vám dodácí lhůta nevyhovovala, nebo se zboží již přestalo vyrábět, domluvíme se s Vámi na dodání alternativního zboží, nebo zrušení Vaší objednávky.
Doručujeme Vám zboží
Běžné doba rozvozu balíků GLS jsou ve všední dny mezi 10.00-17.00.
Odpovědi na často kladené otázky k dopravě najdete přímo na stránkách GLS zde.
Potvrzení záruky
Záruční lhůta začíná běžet ve chvíli, kdy si převezmete zboží.
Lhůta pro vrácení zboží
Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČ), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze za zboží vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu do 30-ti kalendářních dnů.
Storno objednávky ze strany kupujícího
Objednávku můžete emailem stornovat pouze do chvíle, než vám bude objednávka potvrzena na váš email.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- zboží se již nevyrábí
- zboží se již nedodává
- výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží.
V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.
Ochrana vašich osobních údajů
Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Společnost shopbike veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá společnost shopbike, s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečena proti zneužití. Data jsou uchovávána na zálohovaných serverech v majetku společnosti, které nejsou sdíleny s aplikacemi třetích osob. Společnost spohbike je ve smyslu § 5 odst. 5 zák. o ochraně osobních údajů oprávněna za účelem nabízení obchodu a služeb subjektu údajů jako správce jeho osobních údajů získaných v souvislosti se svojí činností použít jeho jméno, příjmení a adresu. Tyto osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.
Reklamace
V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv). Někteří výrobci používají v souladu se zákonem zjednodušený postup a záruční listy ke zboží nevydávají. Dokladem k uplatnění záruky je pak prodejní doklad - faktura. Na následujícím odkazu naleznete reklamační řád.
Nejčastější dotazy a odpovědi k reklamacím
- Jak správně postupovat při uplatnění reklamace?
Vyhledejte si v záručním listu ke zboží nebo na internetu (www.shopbike.cz - sekce Kontakt) kontakt na prodávajícího a kontaktujte prodávajícího. Reklamované zboží je nutné doručit osobně, kurýrem či poštou k prodávajícímu, kde bude reklamace odborně posouzena. Pokud zasíláte zboží poštou či kurýrem, nezapomeňte přiložit tyto doklady:
- Kupní doklad (faktura)
- Záruční list - řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán)
- Popis závady
- kontakt na vaši osobu.
Reklamace musí být ze zákona vyřízena do 30 kalendářních dnů.
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Vaše reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta počíná doručením zboží k prodejci zboží a končí vyřízením reklamace u prodejce.
- Co je potřeba k reklamaci doložit?
- kupní doklad ke zboží (fakturu-daňový doklad) - postačí kopie,
- potvrzený záruční list, je-li u zboží vydán,
- přesný popis závady, kontakt na vaši osobu
- Jsou s vyřízením reklamace spojeny nějaké poplatky?
S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky. V případě neoprávněné reklamace mohou být individuálně posouzeny náklady.