Jak nakupovat


Proč nakupovat u nás ?
 
Nabízíme kvalitu. " Zboží dopravíme rychle a v určený čas!
1. Zaslání po celé ČR Poštovné a balné je účtováno ve výši 99,- Kč při objednávce do 3000,- Kč. Nad 3000,- Kč je poštovné ZDARMA. Zásilky jsou doručeny do čtvrtého- páteho dne od objednání.
2.Zasíláme  do SR. Poštovné a balné je účtováno ve výši 500,-. Balík je posílán společností General Parcel
 
Jak nakupovat ?
 
Přihlaste se / Registrujte se
Při vstupu do našeho e - shopu, je nutné se pro pokračování v nákupu buď přihlásit do systému v pravém horním rohu vyplněním uživatelského jména (LOGIN) a hesla (PASS), poté kliněte na ikonku (PŘIHLASTE SE). Po přihlášení již můžete nakupovat. Pokud jste novými zákazníky tak v pravém horním rohu klikněte na ikonku (registrovat se) a vyplňte požadované údaje. Požadované údaje jsou označeny hvězdičkou. Pokud je dodací adresa odlišná od fakturační, prosíme o vyplnění dodací adresy. Je možné zadat váš email do pole novinky pro přihlášení se k odběru námi zasílaných novinek. Po zadání požadovaných údajů klikněte v pravém dolním rohu na ikonku (REGISTROVAT SE). Nyní jste zaregistrováni a po vyplnění uživatelského jména a hesla v pravém horním rohu a kliknutí na ikonku (PŘIHLASTE SE) se přihlásíte do systému a můžete nakupovat.
 
 
Vyberte si zboží
Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu (v horní liště vyberte požadované kategorie), nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například typ zboží, které hledáte.
 
 
Vložte zboží do košíku
Jste-li již rozhodnuti, zvolte v detailním náhledu na zboží (DO KOŠÍKU(. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím ikonky v pravém horním rohu obrazovky. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu. Pokud chcete pokračovat v nákupech jednoduše pokračujte výběrem zboží z katalogu na levé straně. Pokud chcete přejít k placení čtěte následující odstavec.
 
 
Přejděte k pokladně
Z košíku pokračujte volbou (POKRAČOVAT). Nyní prosíme o překontrolování údajů o nákupu a vašich údajů nutných pro realizaci dodávky: Vaše jméno a adresu (popř. sídlo firmy, IČO a DIČ, pokud nakupujete na firmu) a Váš telefon . Dále si prosím zvolte způsob platby. Stisknete-li (Odeslat objednávku), Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení.
 
 
Metody platby
V současné době nabízíme platbu dobírkou při převzetí zboží.
 
Potvrzení objednávky
Po obdržení objednávky Vás nejpozději druhý pracovní den kontaktujeme a potvrdíme ji. Je-li zboží skladem, jsme schopni jej dodat do 2 až 3 pracovních dnů až k Vám domů. Pokud by Vám dodácí lhůta nevyhovovala, nebo se zboží již přestalo vyrábět, domluvíme se s Vámi na dodání alternativního zboží, nebo zrušení Vaší objednávky.
 
 
Doručili jsme Vám zboží
Běžné rozvozní hodiny GP jsou ve všední dny mezi 12.00-17.00 a české pošty mezi 9.00-17.00.
 
 
Potvrzení záruky
Záruční lhůta poté začíná běžet ve chvíli, kdy si převezmete zboží.
 
 
Lhůta pro vrácení zboží
Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČ), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu …..musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původnÍch obalů a poškození zboží. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze za zboží vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu do 30-ti kalendářních dnů.
 
 
Storno objednávky
Objednávku můžete emailem stornovat do chvíle,dokud vám nebude potvrzena na váš email.
 
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.
 
Ochrana vašich osobních údajů
Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Společnost shopbike veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá společnost shopbike, s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečena proti zneužití. Data jsou uchovávána na zálohovaných serverech v majetku společnosti, které nejsou sdíleny s aplikacemi třetích osob. Společnost spohbike je ve smyslu § 5 odst. 5 zák. o ochraně osobních údajů oprávněna za účelem nabízení obchodu a služeb subjektu údajů jako správce jeho osobních údajů získaných v souvislosti se svojí činností použít jeho jméno, příjmení a adresu. Tyto osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.
 
Reklamace
V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv). Někteří výrobci používají v souladu se zákonem zjednodušený postup a záruční listy ke zboží nevydávají. Dokladem k uplatnění záruky je pak prodejní doklad - faktura. Na následujícím odkazu naleznete reklamační řád.
 
Nejčastější dotazy a odpovědi k reklamacím
1. Jak správně postupovat při uplatnění reklamace?
Vyhledejte si v záručním listu ke zboží nebo na internetu (www.shopbike.cz - sekce Kontakt) kontakt na prodávajícího a kontaktujte prodávajícího. Reklamované zboží je nutné doručit osobně, kurýrem či poštou k prodávajícímu, kde bude reklamace odborně posouzena. Pokud zasíláte zboží poštou či kurýrem, nezapomeňte přiložit tyto doklady: Kupní doklad (faktura) Záruční list - řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán) Popis závady, kontakt na vaši osobu. Reklamace musí být ze zákona vyřízena do 30 kalendářních dnů.
 
2. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Vaše reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta počíná doručením zboží k prodejci zboží a končí vyřízením reklamace u prodejce.
 
3. Co je potřeba k reklamaci doložit?

kupní doklad ke zboží (fakturu-daňový doklad) - postačí kopie,
potvrzený záruční list, je-li u zboží vydán,
přesný popis závady, kontakt na vaši osobu

 
4. Jsou s vyřízením reklamace spojeny nějaké poplatky?
S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky. V případě neoprávněné reklamace mohou být individuálně posouzeny náklady
 
 
 

Naši partneři

SportShop1.cz
sportovní potřeby pro každý den

Autonosice-Autoboxy.cz
prodej a půjčovna autonosičů a autoboxů

JizerkyuPotoka.cz
ubytování v Jizerských horách

Kamenná prodejna a fakturační údaje

Matěj Matoušek Shopbike.cz
Staroújezdská 45,
Praha 9, 190 16
IČ: 87175801

Otevírací doba:
Po - Pá: 9:00 - 12:00
13:00 - 18:00
So: 9:00 - 12:00
Ne: Zavřeno

tel.: 777 227 563

Spojte se s námi

Facebook

Košík 0,- (0ks)